Feb 24, 2015

Pinks Beauty Box февруари 2015

1 comment:
 
Здравейте момичета, 

Малко след зелената кутия на Пинкс излезе и февруарското издание със заглавие "Скрити съкровища". Отново куриерът ме събуди, мисля, че вече му харесва! Аз бях много нетърпелива за тази кутия, тъй като един месец прекъсване ми се стори много. Свикнах да получавам малки съкровища всеки месец! Без да се бавя допълнително, ето съдържанието на кутията: 



  • Измиващ гел за проблемна кожа Acne out OXY WASH 10 мл, Biotrade - за Биотрейд научих чрез Пинкс. До сега от същата серия тествах лосиона за мазна и склонна към акне кожа и активния крем. Много ми допадат! Моята кожа наистина е склонна към омазняване и тези продукти магически я нормализират. Със сигурност ще използвам и гелът за измиване! 


  • Блясък за устни Effet 3D Gloss 5,7 мл, Bourjois - това беше разкритият продукт този месец. На мен ми се падна червеният нюанс. Сложих си го и много ми допадна - не е прекалено червено (от това се опасявах), но цветът е достатъчно наситен. Много приятно попадение! 



  • Измиваш гел-крем Lipikar Syndet 15 мл, La Roche-Posay - измиващ гел-крем от Ла Рош Позе, подходящ за суха, чувствителна, раздразнена или предразположена към атопия кожа. 


  • Лосион за тяло 200 мл, Stani Chef’s - това е непозната за мен българска марка, която (научаваме от листовката) създава вкусни продукти за тяло. Да си призная, маркетинга да се мажем с продукти, които имат вкус на храна, винаги ми се е струвал малко странен. На мен ми се падна "Ледено мохито", което си е направо добре, защото няма мирис на нещо, което бих яла. При намазване кожата остава мека и хидратирана. От сайта на марката научаваме, че лосионите за тяло за 100% натурални. 



  • Крем за ден и нощ Vino Gold 5мл, M. Asam - в кутията има много сладко малко кремче от марката. Подходящ е за всяка възраст, особено за нормална към суха кожа. Има много приятен ненатрапчив аромат. Със сигурност ще влезе в употреба! 



  • Гел за почистване на лице с розово масло 3 мл, Alteya Organics - още един семпъл на гелът за почистване с на лице с розово масло.  Да бъда честна, все още не съм тествала продукта, но определено възнамерявам! Научаваме от листовката, че патентован комплекс подхранва сухата, увредена и старееща кожа, като подпомага подмяната и подновяването на клетките и снабдява кожата с важни подхранващи вещества. 



  • Натурален шампоан за нормална коса 12 мл, BioPha - биосертифициран натурален шампоан без парабени за нормална коса. Продуктът обещава възстановяване, поддържане и предпазване структурата на косъма, придава също така мекота и естествен блясък. Допада ми, че семпълът е достатъчно голям, за да придобия представа за шампоана. 



Ето и самата кутия: 




Определено мога да кажа, че съм доволна от февруарската кутия на Пинкс! Голяма част от продуктите все едно аз съм ги избирала за себе си :-) 

На вас хареса ли Ви? Какъв аромат Ви се падна от лосиона за тяло? Искате ли да го похапнете? 

1 comment:

  1. На мен също много ми хареса кутията! На мен ми се падна Ванилов Сладолед.Мирише много приятно.

    ReplyDelete

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff