Dec 23, 2014

Pinks Beauty Box Декември 2014

3 comments:
 
Здравейте момичета, 

Много кутии този месец, много нещо! Коледната кутия на Пинкс с наименование "Празнична наслада" идва в най-точният момент преди празниците, когато ни се иска да се поглезим малко. Кутия януари месец няма да има, защото това е двоен месец (както юни и юли). 

Без да губя повече време, ето я и нея:








  • Балсам за нокти Maxi balm 20 мл, Biotrade - първият продукт от кутията е балсам за нокти от Биотрейд. Съдържа витамин А, Е, ланолин, антибактериална и противогъбична съставка. Обещанието е за възстановяване и запазване на естествения баланс на ноктите. Втрива се в нокътната плочка два пъти на ден. Препоръчителната употреба е 4 седмици. 




  • Селекция между крем душ-гел Коледна колекция 100 мл и измиващ пилинг Naturia 100 мл, Joanna - на мен се падна душ гел с аромат на ябълков пай със сладолед. Много приятно мирише! Бих похапнала... Много ми допада, че коледната тематика е намерила превъплащение в тези аромати. 



  • Селекция между Трио сенки за очи, Моно сенки за очи, Сатенени сенки за очи, Brilliant сенки на прах, Лак за нокти Be Chic, Лак за нокти Care&Colour, Крем - фон дьо тен с витамин E, Матиращ фон дьо тен - oil free, Mariza матов руж и Chic гланц за устни, Mariza - от селекцията ми се паднаха сатенените сенки за очи. Цветът е тюркоазено синьо-зелено със златни отблясъци. Да Ви кажа, много съм доволна! Не че ми се искаше да тествам и други от продуктите, но тези сенки много ми харесват. Сатенените отблясъци са много красиви, а самият цвят е изключително нежен. 







  • Хидратиращ крем за сухи пети 60 мл, Scholl много приятно попълнение за кутията за сухи пети. Кремът едновременно ексфолира мъртвите клетки и хидратира кожата в дълбочина. От личен опит харесвам продуктите на Scholl, сигурно и този ще се представи добре. 




  • Шампоан за увредена коса 10 мл и Маска за увредена коса 30 мл, Natur Vital - намираме два семпъла на Natur Vital - шампоан и маска за увредена коса. Шампоанът има укпрепваща грижа и превенция за подхранване, подходящ е за дълга и увредена коса. Маската е дълбоко рестуктурираща и подхранва косъма от корените до върха и подобрява негова устойчивост. Със сигурност ще изпробвам и двата продукта! 



  • Селекция между Парфюмна колекция Sangado за нея 3 мл и Eau de parfum Sangado за него - от селекцията ми се падна парфюмът Costa del Sol. Ароматът ми допадна, макар че трябва да го изпробвам още няколко пъти, за да установя дали "ми отива". Интересното е, че производителят на тези парфюми е българска фирма. 





Намаленията за тази кутия са четири: 

  • Талон за отстъпка за 10% при закупуване на продукти  от Pol-Cosmetic от техния сайт с въвеждане на код PINKS POL-COSMETIC. Отстъпката важи до 25 януари 2015.

  • 23% отстъпка от Mariza при поръчване на техния сайт и въвеждане на кода  000317 при регистрация. 

  • Талон за отстъпка за 20% при онлайн поръчка от Biotrade от техния сайт до 31 януари 2015 с въвеждане на код p09cbio150131. 

  • Талон за отстъпка на стойност 20% от сумата при поръчка от Sangado на този сайт до 15 февруари 2015 с въвеждане на кода PINKS20OFF в полето „ваучери“. 


Самта кутия: 







Някак ме обхвана странно чувство, че няма да има кутия януари месец. Някак свикнах да ги получавам все по-често. Както Ви споделих, аз съм доволна от съдържанието й този месец, най-вече заради декоративната козметика. 

Хареса ли Ви? Какви продукти ви се паднаха от селекциите? 


3 comments:

  1. Сенките, които са ти се паднали са страхотни! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Налии :) На теб каква козметика ти се падна?

      Delete
    2. Аз още не съм си взела кутията.Чак до понеделник ще видя какво ми се е паднало и ще умра от любопитство :))

      Delete

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff