Dec 23, 2014

Коледни изкушения от Fresh Line

No comments:
 
Здравейте момичета, 

Големи събития покрай блога тази седмица! Бях поканена за първи път на бюти събитие от Fresh Line в Sofia Ring Mall. Поканата беше за ръчно правене на сапуни! Да си призная, толкова се развълнувах за ходенето и най-вече да не закъснея за него, успях да забравя всякаква техника за снимане. За това няма за съжaление да мога да Ви покажа снимка, но ще се опитам да Ви разкажа :) 



Сапуните на Fresh Line, както и всички техни други продукти, са съставени почти изцяло от натурални и естествени съставки. За направата на сапуна, използваха следните продукти - палмова основа, билков чай, зехтин, мляко, подправки, мед и Нутела! След като ги направиха с формички (досущ като за сладки), ги поръсиха с канела. Тооолкова хубаво миришеше! Не случайно бяха поставили надписи, че не са за ядене! Ето го и готовото сапунче: 








В техният магазин в Notos Galleries е много кокетен. Разведоха ни и ни представиха техните различни серии продукти.

За мен лично най-интересните неща бяха в така наречената "Свежа зона" (Fresh Bar), където съхраняват козметика на студено. След като си я закупим, трябва да продължим да я държим в хладилник, за да не се развали. Fresh Line предлагат продукти за лице, ръце, коса и тяло. Само ще спомена, че имат маска с майонеза за коса! Много интересни продукти! 

Когато отвориха магазинът им в София и след като шампоанът от ноемврийската кутия на Пинкс много ми хареса, отидох и си купих картофена маска за под очи. Като подарък си избрах детоксикираща маска за лице. Използвах ги по няколко пъти и съм много доволна! Невероятна свежест за лицето е да го поглезиш със студени продукти. Ефектът също много ми допада. Хубавото е, клиентът има възможност да си купи толкова, колкото ще използва преди срокът на годност да изтече. 

Ето и техните снимки: 


Снимка предоставена от Fresh Line 









Ето няколко снимки, които успях да направя в магазина, след като се досетих, че въпреки всичко и телефонът ми може да снима! 














За накрая остана да Ви покажа и една от коледните кутии за подаръци, които марката предлага. Няма да се опитвам дори да Ви описвам колко вкусно мирише всичко в нея: 




Не на последно място искам да отбележа, че се запознах с четири прекрасни дами - Веси от Beautifullsin, Християна от Petitemod, Ивана от Dream of Joe и Мира от svfashionstudio . За мен беше удоволствие! 


Малко дълъг пост се получи, но покрай цялото ми вълнение нямаше как иначе :) Искам специално да благодаря на Asilena за поканата и за гостоприемството! Беше ми много приятно! 



No comments:

Post a Comment

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff