Mar 18, 2014

Pinks Beauty Box Март 2014

8 comments:
 
Здравейте момичета,

Тази сутрин рано-рано куриерът ме събуди с най-новата кутия на Пинкс. Нямах търпение, както всеки път да видя какво има вътре. Единствените разкрити продукти бяха на на Uriage - Isoliss Fluide и Isoliss Eye Contour и факта, че в кутията ще има продукт на Sephora.


  Ето какво съдържа моята кутия:

  
  • Sephora Instant moisturizer - хидратиращ крем за лице, особено подходящ за крем, който да нанесете преди да сложите вашия грим. Никога не съм ползвала точно този тип продукт и ще ми е интересно дали от Sephora са постигнали добър резултат. Като се има в предвид, че са в конкуренция с едни от най-големите козметични марки, предполагам че са се постарали. 
  • Sephora Smoothing Primer - матираща основа за грим. Идеята й е да "изглади" кожата преди нанасяне на фон дьо тен, ББ крем, тоест да прикрие видимите пори на кожата и други несъвършенства. Преди време си взех такъв продукт на Benefit (the POREfessional) с голяма надежда да има ефект, но някак си на мазната ми кожа на места го усещах тежък. Ще пробвам варианта на Sephora да видим дали ще остана по-доволна. 
  • Молив за очи Mega Chrome, Wet'n'Wild - на мен ми се падна зеленият нюанс, малко съм разочарована честно казано, защото ми се искаше да получа някой от другите варианти. Когато го пробвам по-обстойно, ще споделя впечатления. 
  • Балсам за коса, Arran Aromatics - да си призная, марката ми е непозната, което усилва любопитството ми да го изпробвам. Ухае невероятно, цялата кутия се беше ароматизирала! 
  • L`Oréal Infallible 24h Stay Fresh - това е най-новият фон дьо тен на марката и съм много доволна че ще мога да го пробвам. Според описанието в брошурата, трябва да е идеален за момичета като мен, които имат нужда от матиране на кожата и същевременно издръжливост на продукта. 
  • Isoliss Fluide, Uriage - отново продукт като за моята кожа! Това е крем за комбинирана кожа, който се бори срещу появата на първите бръчки. В самото описание на крема пише "radiance" (сияние), което много ме заинтригува. Дали наистина ще освежава кожата? Нямах търпение да го пробвам, много ми хареса как мирише, единствената ми критика до сега е за разнасянето, като че ли можеше да е малко по-флуиден. 
  • Isoliss Eye contour, Uriage - преди да коментирам самия продукт, не мога да не отбележа, че намирам опаковката за изключително сладка! Това е крем от същата серия за борба срещу появата на първите бръчки под очите. Отново мирише много приятно. Нанесох го под очите, сега очаквам погледът ми да озари. Да видим половинката дали ще забележи довечера! 
  • Крем за ръце, tianDe -  отново непозната за мен марка. Кремът за ръце се разнася много леко и приятно. Да не говорим че ми мирише на слънцезащитен лосион с кокос, направо ме телепортира на моренцето...ех размечтах се! 
  • Балсам за след бръснене, Nuxe - тъкмо споменах половинката, ще има с какво да го зарадвам! Всеки месец ми се смее как се радвам на кутията, сега като има нещичко и за него се надявам да стане малко по-толерантен хихи. 

В кутията има още: 
  • Ваучер от tianDe за безплатна спа процедура за ръце. Чудя се дали трябва да се обадим да запазим час. Ще се свържа с Пинкс по въпроса. 
  • Талон на последната страница на брошурата - при покупка на продукт от новата серия Isoliss в аптеките Subra, ще получите подарък термална вода Uriage (50 ml). Промоцията важи до 30ти април 2014. 
  • Хартиена пиличка. Тъкмо си нямах за офиса!
 Ето и снимките: 

















Аз съм много доволна от кутията! За втори пореден месец има декоративна козметика, а не само бяла такава. Другото нещо, от което съм приятно изненадана е че Пинкс продължават с тенденцията да ни представят най-новите продукти на козметичните марки. За мен това е най-големият бонус да си поръчвам кутията. 


А вие какво мислите? Хареса ли ви?





8 comments:

  1. Радвам се, че има още една доволна. Тези от Пинкс трябва бонуси да ни разпратят за лоялни клиенти.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Повече сме доволнитее, ама недоволните шестват навсякъде да обяснят колко са недоволни и как не поръчват от месеци, което пък не разбирам как става точно и кому е нужно като информация :))) Аз не очаквам да се напълня с безплатна козметика, купувам си я. Кутията ползвам, за да ме ориентира какво да купя и досега ми е помагала и да не купя и да купя нещо :) И март ми харесва, почти всички марки са нови и ще си пробвам всичко без Nuxe :))

      Delete
  2. Безплатната спа процедура за ръце на tianDe реално е събиране на колкото хора са убедили да присъстват, на което им представят продукти на марката, дават на всеки по три продукта за ръце, които да пробва там на място, мисля, че бяха пилинг, крем и още нещо и след това си ги вземат. Разбира се не липсва моментът с убеждаването да станеш техен представител.

    ReplyDelete
  3. Значи те оставят сам да се мажеш? Аз си преставях масажче, туй-онуй...

    ReplyDelete
  4. При мен го няма крема за ръце ?!

    ReplyDelete
  5. Пиши им на Пинкс. Аз мисля че във всички кутии трябва да има по един крем.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Селекцията е между балсам за устни и крем за ръце.

      Delete

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff