Dec 16, 2014

Pinks Beauty Box Men's Edition

5 comments:
 
Здравейте момичета, 



Ето че дойде моментът да зарадваме мъжете около нас! Моят герой, месец след месец дебне куриерите вместо мен, вълнува се с мен и от мнооого време ме разпитва кога ще има "нещо и за мен". За това, нямаше как да не взема мъжката кутия и да го зарадвам. В поста ми по-долу ще отразя както моето, така и неговото мнение, като използващ мъжки продукти. 


Преди да Ви опиша кутията, искам да отделя едно изречение за дизайна й. Попринцип не обсъждам тази тема, но тази кутия е прекрасна! Намирам контрастът между черно и бяло чудесен! 

Ето и нейното съдържание:






  • Дезодориращ крем за крака с масло от маниока 125 мл, SNB Professional - това беше разкритият продукт и честно да си призная, беше едно необичайно начало за кутията. След като видях цялото съдържание, този крем намери своето място. Интересно ми е дали моята мъжка половинка ще го пробва. Аз съм изкушена да го тествам, въпреки че имам крем за крака...



  • Балсам за след бръснене SENSITIVE 30 мл, NIVEA MEN - една от доказаните на пазара марка, що се отнася до козметика за бръснене, която ни предлага утвърден продукт. Размерът му е подходящ за пътуване. 



  • Хидратиращ крем 1,5 мл, Eucerin MEN - един от най-интересните продукти в кутията според мен. Мъжете биха били склонни да използват крем за лице ако текстурата и миризмата им допада. Този обещава хидратация и поносимост дори към чувствителна кожа. 
  • Балсам за след бръснене 1,5 мл, Eucerin MEN - балсамът за бръснене от Юсерин предлага антибактериално, противовъзпалително и освежително действие на кожата след бръснене. 
  • Интензивна грижа против стареене 1,5 мл, Eucerin MEN - третият продукт от марката в кутията е интезивна грижа за кожата против стареене, или казано на "женски" език крем против бръчки. Този крем би трябвало да е по-силен от хидратиращия, интересно ми е дали ще се усеща и различно на кожата. 





  • Парфюм Before Midnight EDT 1,5 мл, John Galliano - почитател съм на John Galliano и съм особено радостна, че в кутията има негов парфюм! Според брошурата ароматът му съдържа зелена ябълка, кардамон, бял пипер, лавандула, виолетка, слива и тютюн. 





  • Шампоан за сгъстяване на косата DERCOS NEOGENIC 7 мл, VICHY - кой мъж не би използвал този шампоан...поне според моите скромни житейски впечатления. Шампоанът сгътява косата, не я утежнява и я прави блестяща. 





  • Шампоан против пърхот DERCOS 7 мл, VICHY - продукт, подходящ за чувствителен скалп, несъдържаш сулфати и парабени. Препоръчителното използване на продукта е доста дълго - по два пъти на седмица за 4 седмици. 





  • Care Body and Face Wash 250 мл, Dove Men - когато кутията беше отворена и Той видя продуктът на Dove, визкликна "точно ми беше свършил душ гелът". Явно никога не е излишно за един мъж още един продукт за под душа! 





  • Дезодорант Action 3 50мл, Adidas - признавам си, ароматът на дезодоранта ми допада! Обещанието е да предпазва от бели петна, защитавайки от изпотяване за 24 часа. 



Самата кутия: 






Мисля, че първата мъжка кутия от Пинкс е много достойно попълнение из досегашните издания. В нея има по продукт от най-използваните видове мъжка козметика, което е много практично. Доволна съм, че взех още една за подарък за Коледа.

Какво мислите за Pinks Beauty Box Men's Edition?

5 comments:

  1. Изглежда чудесно всъщност, много се чудих дали да не поръчам и на моят приятел една такава кутийка има доста хубави неща и наистина съм приятно изненадана.

    ReplyDelete
  2. Изглежда чудесно всъщност, много се чудих дали да не поръчам и на моят приятел една такава кутийка има доста хубави неща и наистина съм приятно изненадана.

    ReplyDelete
  3. Кутията е страхотна, май и аз ще я поръчам :) Какво е черното с папийонката на втората снимка, сладко е но не разбирам? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Това е хартията вътре в кутията, която е "хваната" с лепенка с папийонка :)

      Delete
  4. Много хубав пост, беше ми много любопитно какво има в мъжката кутия :)

    ReplyDelete

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff