Jul 24, 2014

Pinks Beauty Box Юли 2014

3 comments:
 
Здравейте момичета, 

Малко позакъсняла се отчитам и аз за кутията на Пинкс този Юли месец. Темата на таз месечното издание беше "Fun in the Sun", много лятна тема определено. В същност тази кутия е за два месеца, тъй като Август няма кутия. Много от момичетата наричат тази кутия двойна, макар че аз не виждам нищо двойно в цената й, съответно в съдържанието й. 





Без допълнителни приказки, ето и продуктите: 

  • Балсам за коса с лавандула Lavanda 200мл, Lavena - отново българска козметична марка. Щом не съдържа парабени, ще я тествам. До колкото разбрах от описанието, балсамът е подходящ за всякакъв вид коса, придава й блясък и жизненост.
                  *  Вчера тествах балсама и останах повече от доволна - косата ми стана мека и            гладка. 


  • Дезодорант Anti-White Marks 150мл, Bourjois - още един пълноразмерен продукт в кутията, този дезодорант на Bourjois ни обещава да ни предпази от изпотяване и същевременно да не остави бели петна по дрехите ни. Миризмата му е доста силна, но на мен ми допада. 



  • Матиращ гел крем Sebo Vegetal 1мл, Yves Rocher - винаги съм готова да тествам още един продукт от Ир Роше! Намирам продуктите им за ненатрапчиви, нежни към кожата ми. А този крем е точно като за моята леко мазна на места кожа. Да видим дали ще има ефект. 



  • Парфюми Comme une Evidence и Evidence Homme Green 2 x 0.7мл, Yves Rocher - още едни парфюмчи от Ив Роше за тестване. Единият е женски, другият е мъжки. Винаги се радвам на ароматите в кутиите! 


  • Слънцезащитен крем за лице Melabel Sun SPF 50+ 5ml, Biotrade - след като миналия месец се запознахме с лосионът за мазна кожа от същата марка, този месец в крак с темата намираме слънцезащитен крем. На пръв поглед се нанася добре, няма мирис. Влиза в чантата за път! 



  • Хиалурон крем AQUA INTENSE 2x2мл, M. Asam - това е дневен овлажняващ крем, който хидратира в дълбочина чувствителната кожа. В листовката на Пинкс е отбелязано че е подходящ за комбинирана към мазна кожа. Хубаво е че са сложили два тестера, за да се разбере със сигурност дали кремът е подходящ. 



  • Фон дъо тен мус Magic Finish 2мл, M. Asam - този мус трябва да се адаптира към естествения тен на кожата, да я матира и да прикрие несъвършенствата. Мусовете не са първия ми избор за фон дъо тен, но този ще го изпробвам, интересно ми е колко ще е покривен. 


  • Алое вера гел 96% 200мл, Krauterhof - това беше разкритият продукт този месец. Признавам, че до сега не съм ползвала гел от Алое вера, но много се радвам че го получих. Текстурата му е много лека и приятна за нанасяне, попива бързо в кожата и има много лек аромат на Алое. 


  • Крем за тяло с масло от какао и ший 5мл, Krauterhof - какъвто и продукт да съдържа масла, взимам го! Надявам се и този да ме очарова. Обещанието е за подхранване в дълбочина, поддържане еластичността на кожата и нейното стягане. 




Кутията:




Аз се радвам много кутията, както винаги намирам интересни нещица за тестване, които иначе на дали бих си закупила. 

Очаквам вашето мнение за кутията и нейните продукти! 

3 comments:

  1. На мен ми допадна кутията и вече започнах да ползвам продуктите :))

    ReplyDelete
  2. И аз съм много доволна, винаги има нови марки и продукти, за мен това е идеята! Знам че е рано, но вече нямам търпение за септемврийската :D Любим продукт от тази кутия - маслото с какао и ший, вече си го купих цяло за морето. Честно казано не знаех за марката и не мога да я произнасям...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравейте, Милена, марката се произнася Кройтерхоф :) Произвежда се в Германия от компания с над 50-годишна история. Щастливи сме, че Ви е допаднал наш продукт и се надяваме да се изкушите да пробвате и други неща от тази марка :) Сърдечни поздрави от екипа на БИОНАТ, официален представител на Asam GmbH

      Delete

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff