Jul 10, 2014

Memebox Special #8 Oriental Medicine

1 comment:
 
Здравейте момичета,

Memebox ме изненадаха за втори път, след като кутията "Oriental Medicine" или иначе казано ориенталска медицина пристигна буквално за 3 дни от Кореа! Когато си я поръчах не бях много убедена че ще ми допадне, тъй като заглавието беше много общо и не ставаше ясно какво точно ще съдържа. Оказа се че хазартът ми е проработил! Кутията надмина в пъти очакванията ми!



                        



Ето какво съдържаше кутията:

  • Серум Wonder Serum 30 мл, D'RAN - серумът съдържа 20 различни билки от Кореа. В листовката пише че спомага за ревитализиране на кожата и "смъкване на годините" от нея. Като консистенция е доста приятен, попива много добре и мирише превъзходно. 

  

  • Маска за лице 19 мл * 2, Purederm - във всяка кутия има по две маски, разпределени на случаен принцип. Моят късмет не сработи и ми се паднаха две различни маски за суха кожа. Ще зарадвам родителското тяло с тях! 



  • Водно масло и водна есенция с женшен 5мл * 2, Donginbi - това е най-скъпият продукт в кутията, в оригинален размер (2 * 50 мл) струват 180 долара. И двата продукта съдържат екстракт от червен женшен, който трябва да изглади кожата и да я направи порцеланова. За максимален ефект трябва да се използват и двете последователно. Определено ще ги пробвам!


  • CC Крем 50 ml, Hanhui - най-накрая СС крем! Откакто разбрах за Мемебокс, си мечтаех да получа ББ или СС крем. Както знаете, Кореа е родината на козметичната революция, която настъпи в последните 10 години. Консистенцията не е много лека, но за моя изненада се нанася лесно. Обещанието за озарена кожа определено е спазено! Другото, което много ми харесва е че предпазва от бръчки и е с 50-ти фактор. Със сигурност ще го използвам до последната капка. 



  • Крем за ръце Chin Ji 80 мл, Shib Jang Ceng - крем за ръце с 110-годишен екстракт от женшен. Да ви кажа, силно ме съмнява 110 години да са го чакали, но със сигурност кремът е много приятен, не е мазен, а същевременно овлажнява и хидратира кожата. Още едно много добро попадение! 








В заключение мога да кажа че вече съм влюбена в миризмата на женшена! Всичките продукти миришат божествено! 


Ползвали ли сте козметика с женшен? Интересно ми е да споделите мнения. 

1 comment:

  1. Здравей, козметика не съм пробвала, а имам страшно желание, но сме опитвали чист екстракт от корейски червен женшен (води се най-качествения женшен) донесен ни от Корея и мога да ти кажа,че извърши чудеса. Майка ми страшно бързо се възстанови от здравословен проблем. Още ни е мъчно, че свърши и не можем да го намерим същия. Струва много скъпо, но си заслужава всеки долар. Ше чакаме с нетърпения ревюта. Много се радвам за теб. Супер попадение. :)

    ReplyDelete

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff