Jul 3, 2014

Memebox Colorbox # 1 Red

5 comments:
 
Здравейте момичета, 

След едномесечно чакане, първата кутия на Memebox пристигна! Бях много изненадана, защото я бяха пратили от Кореа с нормална поща миналата седмица. Дано и следващите пътуват толкова бързо. 

Малко за Мемебокс - това е Корейска бюти кутия. Доставят до цял свят (има списък с държави), включително и до България. Плащате предварително и пристига по пощата. Няма абонаменти в нормалния смисъл на думата - поръчвате си кутия за кутия. Съществуват много разновидности на кутията - едни са ежемесечни, други със специални теми, трети са по-големи. Ако ви е интересно, мога да ви запозная в подробности за различните им предложения. 

Тази кутия беше обявена с тема "Червено", заедно с други две - "Оранжево" и "Синьо". С нескритата надежда вътре да има декоративна козметика, си я поръчах и не останах разочарована! В кутията има 5 продукта, всичките за мацотене :) 








Ето ги и тях: 

  • Червило Flirt Lipstick 08 Red Parade 3,4 гр, Dearberry - много ама много червено червило! На моят тен на кожата отива, но определено е цвят с характер. В листовката пише че съдържа естествени съставки като кокосово масло и зехтин, които спомагат за постигането на наситен цвят. Червилото е леко за носене, няма миризма и вкус. 





  • Лак Today # 21 Pink Sprimkling 10 мл, Dearberry - не мога да нарека този лак червен с ръка на сърцето. Според мен е по-скоро наситено коралово. Пробрах го и ми хареса че е много покривен. Точно това искам от един лак. 







  • Сенки за очи L-35 Red 4 гр, L'OCEAN - определено най-странното нещо в кутията. Не съм си представяла да си купя червени сенки за очи. Имам в палитрите си, но много рядко съм използвала. Сенките са доста пигментирани, но що се отнася до покритието, има какво да се желае. Предполагам че с основа за сенки ще е доста по-добре. 





  • Гел молив за очи 04 Burgundy 1,2 гр, Tosowoong - не съм най-големият експерт по цветове, но се изненадах че моливът е цвят бургундско червено. Според моето скромно мнение цветът е лилавеещо червено. Много наситен цвят, нанася се лесно. За вечерен грим е идеален. В листовката пише че е подходящ за вампирски грим. Много се смях! 





  • Гланц за устни Two Color 8 мл, Cheek Room - този гланц е от две части - може да се използва само горната, която е прозрачна с много деликатни брокати или долната в съчетание, която е по-плътен лек розовеещ цвят. Комбинацията от двете много ми допада, крайният цвят на устните е по-скоро много нежно розово, отколкото червено. 






Ето и самата кутия: 











Листовките:







Това е за сега от мен. Скоро се надявам и другите кутии да пристигнат!


На вас допадна ли ви? Какво мислите за Memebox? 




5 comments:

  1. Червената сянка!!! Ох, любов... Честито :)

    ReplyDelete
  2. Супер кутия.На мен моливът ми грабна вниманието :))

    ReplyDelete
  3. @Ели, мерси :))

    @Пантера, и на мен :) Днес си го сложих и си беше почти лилав на очите.

    ReplyDelete
  4. Моливът за очи е невероятен!!!

    ReplyDelete
  5. Моливът за очи е невероятен!!!

    ReplyDelete

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff