Aug 19, 2014

Крем за лице Revive Snails Extract

No comments:
 


Здравейте момичета,

Реших да ви споделя за моят опит с кремът за лице Revive Snails Extract на българската фирма Revivecosmetics. Не бях чувала за тях, докато в кутията на Пинкс не открих техен семпъл. Първоначално много скептична към цялата работа с охлювите, реших че няма да го използвам. След известно четене обаче и след като разбрах, че животинките не страдат по никакъв начин (много важно за мен условие за всякаква козметика), все пак реших да се намажа.



Кремът ми се стори лек, попивен и приятен. Най-вече - не ми миришеше на охлюви, макар че ако трябва да съм честна не знам каква е тяхната миризма. Реших да си купя крема, тъй като имах намаление като клиент на Пинкс. Поръчах по интернет, свързаха се с мен почти веднага и след два дни - ти да видиш, имах си кремче!

Ето малко информация, предоставена от производителя: "Възстановява хидробаланса на кожата, стимулира производството на колаген и еластин, изравнява тена, спомага за намаляване на бръчките, нормализира пигментацията и защитава кожата от вредното влияние на околната среда". Кремът не съдържа парабени и е подходящ за всякакъв вид кожа.

На пръв поглед последното звучи малко фантастично, но явно съставките в крема си вършат работата! Ефектът върху моята кожа беше забележителен - от години се боря с тъмни петна и белези по лицето ми, които след няколко седмици бяха изчезнали! Чувствам кожата на лицето ми мека и подхранена, свежа и хидратирана.

През летните месеци го използвам само вечер, защото през деня слагам кремове с по-силна слънцезащита, но когато дойде есента мисля да го използвам сутрин и вечер.


Ако искате да се снабдите с този крем, можете да го направите на сайта на Revivecosmetics.

No comments:

Post a Comment

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff