Aug 27, 2014

Memebox #23 Girls Night Out

No comments:
 
Здравейте момичета, 


Две нови кутии пристгнаха успешно от Кореа. Това е първата, "Girls Night Out", или иначе казано "Женска вечер навън". Стана ми интересно дали в кутията ще има интересни продукти и я поръчах, използвайки точките, които бях насъбрала. Ето и продуктите: 



  • Парфюм Bulgarian Rose Pheromone Perfume Pink Angel 10мл, Kskin - доста иронично е от Кореа да ми пращат парфюм, който се рекламира че съдържа българска роза, но ето на! Аз много обичам миризмата на роза, но честно казано в този парфюм ми се губи и не ми допада особено. Някак ми мирише повече на сапун, отколкото на роза...



  • Парфюмна вода Forest Story Soft Soap Fragnance 100мл, Welcos - първоначално докато разглеждах кутията, се чудех кой ще иска косата му да мирише на сапун....но в последствие след като прочетох описанието, ми стана ясно. Идеята е да си напръскаш косата след като си излизал някъде и косата мирише (я на храна, я на цигари). Случи се че същата седмица излизах на доста задимено място, след като се прибрах се напръсках и определено миришех доста свежо! Много интересен като хрумване продукт. 




  • Сенки за очи Soft Moose Waterproof Liquid Line 3гр, N.S.M. - не мога да нарека тези сенки за очи нито течни, нито сухи, а по-скоро леко мазни (но в добрия смисъл). Имат много приятна текстура и се нанасят чудесно. Единствената ми критика в случая е цветът - отдавна не ползвам въпросното "старо златно". 



  • Мигли за очи Secret-Strargirl, S-Style - интересен продукт, но за мен абсолютно безполезен, никога не съм си слагала изкуствени мигли, няма и да започна.


  • Коректор за очи Dual Concealer 8,1гр, Croquis - дори след като няколко пъти четох описанието в листовката, пак не ми е много ясно каква е идеята на коректора. До колкото разбрах, трябва да се нанася на два пъти - първо по-безцветната част (която е и срещу бръчки), а после по-тъмната. Все още не съм го тествала на очите ми, защото ми се вижда много светло. 





  • Лак за нокти GL710 и BL972 2x15мл, N.S.M. - изнедаха ме с цели два лака! Вторият с брокатите ми се видя не особено хубав, но след като го нанесох над първия, се получи много добре. Единствено не съм особено доволна от издържливостта - само 4 дни преди да започне да пада на връхчетата. 




  • Червило Maxi Lip Ting Glow 3,5гр, Kepaclub - това не е точно чеврило, а нещо доста близко до вазелин за устни. Всичко много хубаво, на моя тен този цвят изглежда отблъскващо околните! По-подходящ е за светъл тип жени.





Цветовете: 





Ето и кутията: 






В заключение мога да кажа, че очаквах повече. Може би за това останах малко разочарована. Определено цветовете на гримовете не подхождат на хора с моя тен. 

No comments:

Post a Comment

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff