Aug 27, 2014

Memebox #15 Waterproof Makeup

No comments:
 

Здравейте момичета, 



Ето я и втората кутия, която пристигна от Мемебокс. Тя е на тема водоустойчив грим. Заглавието ме привлече с възможността да се сдобия с корейска декоративна козметика. Така и стана! Ето съдържанието:




  • Молив за устни Impossible 1,7 гр, Y.E.T. – много интересен продукт. Нещо между червило и молив. Нанася се и се разнася с четчицата от другата страна. Предполагам че наистина е водоустойчив, но цветът, който ми се падна, е потресаващ. Не знам на кого би отивало такова оранжево...




  • Спирала за очи Curl and Lash Mascara 8гр, Cheek Room – много хубава спирала. Пробвах я веднъж и издържа цял ден носене. 



  • Слънцезащитен крем UV Cut Sun Block 40мл, Enesti – малко позакъснял продукт за лятото. Много ми допадна как мирише, също се разнася приятно. 




  • BB крем Water Glow 40мл, Rubelli мнооого се зарадвах, когато видях че в кутията има ББ крем. Малко е светъл за сегашния ми загар, но предполагам че за през зимата ще е идеален. 




  • Молив за очи Flash Pop-up Geller 0,5гр, Color Bucket – изключително траен молив! След като го тествах на ръката ми (снимката е по-долу), едвам го изтрих. Ноо и той е оранжев! Ако някой ден реша да се „разкрася” с молива за устни, ще го комбинирам с този за очи. 




  • Молив за очи и руж 06 Shimmer Peach 4гр, Croquis  молив на марката от предишната кутия. Много приятен цвят, бих го определила като златисто прасковено. Нанася се доста мазно и приятно на окото. Чудесен летен цвят. 




Цветовете:




Кутията:









Определено съм по-доволна от тази кутия, отколкото от предишната. Почти всички продукти ще ми влязат в употреба, без оранжевите разбира се.

А на вас допадна ли ви? Бихте ли използвали такива провокативни цветове? 




No comments:

Post a Comment

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff