Sep 16, 2014

Pinks Beauty Box Септември 2014

No comments:
 
Здравейте момичета,

Тази сутрин, както почти всеки път, куриерът ме изненада рано-рано с кутията. Нямах търпение да видя какво има вътре след едномесечна ваканция! Тиражът явно се е увеличил през почивката, тъй като кутията може да се закупува вече от сайта им и без предварително заявен и потвърден абонамент. 



Извинявам се предварително за снимката, но навън захладня и още не съм измислила нормална система за снимане вътре. Пускам я така ако ви е интересно да видите съдържанието.






Ето го и него:
  • Лосион за ръце и тяло 10гр, Lush 
  • Душ гел 255 мл, All Nature (на мен ми се падна лавандула и бадемово масло) 
  • Фон дьо тен Toleriene Teint 1мл, La Roche-Posay
  • Фон дьо тен мус Toleriene Teint 1мл, La Roche-Posay
  • Околоочен крем 2x2мл, Revivecosmetics
  • Мицеларен демакиант 100 мл, Eveline 
  • Крем за ръце 75мл, Yoghurt of Bulgaria 
  • Активен крем Acne out 5мл, Biotrade 





Отново има отстъпки в кутията, което винаги е добре дошло за по-натам: 

  • Талон за 20% отстъпка от Biotrade за при поръчка на сайта на Biotrade с ползването на код p05cbio141130. Кодът важи до 30 ноември 2014г. 
  • Талон за 10% отстъпка от Revivecosmetics на техния сайт с ползването на код PINKS REVIVE 09 до 15 октомври 2014. 




Много много съм щастлива че отново има български марки в кутията! Поздрвявам екипът на Пинкс! 

А вие какво мислите за кутията този месец? 

No comments:

Post a Comment

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff