Dec 9, 2014

Pinks Beauty Box Luxury edition

3 comments:
 
Здравейте момичета,


Ето че преди коледните празници от Пинкс ни изненадаха с луксозно издание на кутията им на стойност 30 лева. Бях решила да си я поръчам, а след като видях разкритият продукт (виж спиралата по-надолу), бях напълно убедена. Малко по-малко от седмица и ето че заветната кутия пристигна! Няма да увъртам, направо минавам към съдържанието й:








  • Спирала Diorshow Iconic Overcurl 4 мл, Dior - както споменах, това беше разкрития продукт. Кой не би искал да използва Диор? Аз със сигурност бих :) Интересното за тази спирала е извитата й четка, която копира формата на миглите с цел да им придаде още по-истински извивки. Интересното, което научих от листовката е, че съдържа масла, растителен нектар, екстракт от соев протеин, които заздравяват миглите, и им придават характерната им извита форма. Естествено не се сдържах и веднага тествах спирала. Мога да кажа, че резултатът беше точно такъв, на какъвто се надявах! 



  • Балсам за устни 7гр, EOS - изключително популярен продукт отвърд океана, до сега не съм виждала да се продават в България. В кутията има селекция от най-известните аромати на марката - Sweet Mint, Passion Fruit, Strawberry Sorbet, Summer Fruit и Honeysuckle Honeydew. Интересното за тях е, че съдържат почти единствено натурални съставки и масла. На мен ми се падна Passion Fruit и съм много доволна!



  • Крем-гел Lierac Magnificence 15 мл, Lierac - това е най-новата противостарееща грижа от Лиерак, която комбинира цвят на нар, копринено дърво, липозен пептид, 5% разтвор на чиста хиалуронова киселина и витамини C и Е. Обещанието е за реактивиране на кожата, възвърщане на бласъка й, съчетано с матиращ ефект. Въпреки, че този крем-гел е подходящ за по-възрастна кожа от моята, мисля че ще го изпробвам. 



  • Сухо масло Lierac Sensorielle Huile Sèche Tonifiante 7мл, Lierac - още един много интересен продукт от Лиерак - сухо масло за кожа, лице и коса. Без да го отварям, знам че мирише уникално! Лиерак определено се справят много добре с тази си линия от продукти. Обещанието е за хидратиране и енергизиране на кожата, подходящо за ежедневна употреба. 



  • Околоочен крем Skin Minerals Eye Care 1,5 мл, Premier Dead Sea - признавам си без бой, за пръв път чувам за тази марка, което не е съсвем случайно, защото принадлежи на доста висок клас козметика, за която все още нямам възможност да си закупя. Първият продукт, представен в кутията, е грижа за околоочния контур, която възстановява комфорта и подхранва деликатната зона около очите. 
  • Еластин и Beta Каротен и лифтинг маска 1,5 мл, Premier Dead Sea - вторият продукт е маска за лице, която обещава моментален лифтинг ефект за оформяне и стягане на лицевия контур. Отново, доста скъп продукт, който ще ми е интересно да пробвам! 



  • Маска за талия и корем 90 мл, GUAM - много интересен продукт от GUAM, предназначен за стягане на кожата на талията и коремът. Съдържа комплекс от кал от водорасли, кофеин, екстракти от бръшлян и кестен, етерични масла от лимон и градински чай и глина. За да се постигне максимален ефект е обозначено, че след намазването трябва да увием зоната с прозрачно фолио и да изчакаме 45 минути да подейства, след което да изплакнем с хладка вода. 




Моите лични впечатления са, че се надявам отново да има луксозна кутия! Като се замисля надали всички използват Диор или дори Лиерак в ежедневието си (аз в бройката), камо ли Premier Dead Sea. Мисля, че за пореден път затвърдих мнението си, че бюти кутиите са услуга, която ни дава възможност да изпробваме непознати, а в този случай и продукти, които иначе не бихме си позволили.


Какво мислите? Хареса ли ви кутията? Иска ли ви се да има още луксозни издания?




3 comments:

  1. Аз съм много доволна! Пробвах веднага Dior и Еos и съм много впечатлена, особено от спиралата! Ако не се окаже от вълнение само, мисля че си намерих новата черна спирала! Guam не съм ги пробвала досега и ми е интересно понеже ходя на процедури за целулит (чето:). Ако ми хареса нещата отиват да се опаковам и удома между ходенията :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. И на мен много ми хареса спиралата! Хем направи миглите по-обемни, хем не се сплъстиха, както правят повечето спирали :)

      Delete
  2. Разкошна е кутията! Ще си ползвам всичко! За Lierac Magnificence се чудих дали да купя серум и крем или да продължа с Juvena, така че аз съм най-щастлива че ще пробвам крема! Спиралите на Dior ги харесвам много, тази не съм я използвала досега. Този месец купих и Прити бокс (излезна ми към 50лв и не съм много впечатлена)и торбата за коса на Златна Рибка(30лв). Пинкс е с най-добрия подбор марки и продукти според мен. Мисля, че ще е чудесно да има още луксозни издания!

    ReplyDelete

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff