Jun 15, 2014

Ревю на пигменти Bellapierre

4 comments:
 
Здравейте момичета,

След като избробвах пигмента на Белапиер от последната кутия на Пинкс и много ми допадна, реших да си закупя още. Възползвах се от намалението и за три пигмента вместо 57 лева, платих 48,50 (отстъпката е в сила до 15.07.2014).

И така, вече съм горд собсвеник на три пигмента! Ето ги и тях:


  • SP065 Tropic: много приятно ментово зелено с леки златисти отблясъци. Влюбена съм в този цвят! 
  • SP025 Ha Ha: цветът е наситено синьо, не особено тъмно. Честно казано предполагам че това синьо си има някакво име, но не го знам. 
  • SP042 Exite: на пръв поглед изглежда бял, но когато се нанесе върху кожата, цветът става много светло розово-лилаво. Идеален пигмент за подчертаване на вътрешната част на клепача. 

След като тествах и трите варианта, стигнах до извода че пигментите са с наситени цветове, лесно се нанасят, както самостоятелно, така и върху вече сложен грим. Определено са икономични, за да се постигне забележим ефект не е нужно голямо количество. 



Тъй като в брошурата на Пинкс беше споменато, че стават както за грим, така и за нокти, реших да изпробвам дали наистина става. Пробвах два варианта: в първия нанесох малко топ лак върху нокътя и отгоре му с четчица поръсих пигмента. Във втория направих обратното: сложих пигмента и върху него нанесох един слой топ лак. Ето как изглеждат (от ляво е пърият вариант, вдясно е вторият): 





На мен лично като че ли ми харесва повече втория вариант, по-добре се получи покриването на нокътя и крайният резултат много напомня истински лак. 


Какво мислите за пигментите?

4 comments:

  1. Холограмния е с много красив блясък! Харесват ми и не дразнят очите, марката е откритие за мен.

    ReplyDelete
  2. Аз също пробвах пигментите като лак, но използвах пръсти. Първо леко топя във вода и след това в пигментите. Така нанесох 2 слоя от тях и топ лак. Получи се като истински лак, проблема е, че на мен ми се паднаха зелени от Пинкс и освен за лак за друго не стават. Ще ги подържа известно време и ще ги изхвърля :)))

    ReplyDelete
  3. Как не стават? Ами сенки за очи? Такива великолепни преливки могат да се получат, а пък и грим за Хелоуин също. Немой да фъргаш.

    ReplyDelete
  4. Освен лак, червило и сенки, с безцветна спирала стават на цветна, така че зеленото е супер, не го хвърляй :)

    ReplyDelete

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff