May 15, 2014

Pinks Baby Box

1 comment:
 
Здравейте момичета,
Ето че измина цял месец откакто не съм писала. Междувременно се сдобих с новата Глосбокс, но за нея ще пиша скоро тези дни. Сега искам да ви споделя за първата лимитирана кутия Пинкс – Pinks Baby Box. Аз самата нямам деца, но любопитството ми беше прекалено голямо, за да не си я поръчам, а и си мислех че щом става за бебета, със сигурност ще става и за мен! Така и се оказа, за което съм много доволна.


Преминаваме към съдържанието:

  • ABCDerm Moussant 15мл, Biodermaтова е измиващ гел за тяло и коса за бебе. Обещанието е за хидратирана и мека кожа, без изсушаване. Много ми допада че не съдържа парабени, финоксуетанол, фтлатати и етерични масла. Аз лично ще го използвам като измиващ гел за лице.
  • Atoderm Prevеntive крем 8мл, Biodermaкремът има много приятна и лека текстура. Обещанието е да създаде естествен защитен филм за най-сухата кожа, да я предпази и същевременно да подпомогне естествения синтез на липиди и протеини. Определено звучи много интересно, а си мисля че за бебе ще е много добър крем.
  • ABCDerm Change Intensif паста 8гр, Biodermaможе би единственият продукт, който е само за бебета в бокса. Съдържа пантенол и глицерин и цинков оксид, които в комбинация намаляват зачервяването, омекотяват и предпазват кожата на седалището. Интересно ми е майките да споделят дали продуктът има ефект!
  • Аnthelios dermo-pediatrics мляко за деца 3мл, La Roche-Posay – слънцезащитно мляко на ла Рош Позе за малки деца с 50+ фактор. Не съдържа парабени и парфюми. Директно отива в чантата ми през летните месеци за извънредни случаи!
  • Cicaplast Beaume B5 3мл, La Roche-Posayможе би един от най-полезните продукти в бокса както за майката, така и за детето. Предназначен е за наранена и раздразнена кожа. Пантенолът и съставките с антибактериално действие помагат на кожата да се възстанови много бързо. Ползвала съм този крем на Ла Рош Позе и мога да потвърдя, че обещанието се спазва – наистина кожата ми заздравява по-бързо.
  • Подхранващ крем за лице 10 мл, Weleda – по принцип харесвам марката, защото не използват безкрайни химически формули в продуктите си. Този не прави изключение – съставките са му само органични. Мирише много приятно и се разнася с лекота. Кожата веднага видимо се хидратира. Както е написано в брошурата, кремът е подходящ както за лице, така и за ръце и тяло.
  • Even Brighter концентрат 3мл, Eucerinтова е концентратът от серията на Юсерин, която тествахме в предишния Пинкс бокс. Да бъда честна, най-много се зарадвах на най-малкия продукт. Коя от нас не е имала проблеми с пигментните петна (да не говорим за майките)? С нетърпение ще го тествам! В кутията има допълнително по един голям семпъл от дневния и нощен крем на серията. За който е пропуснал априлския бокс, това ще е възможност да ги изпробва. Аз лично останах много доволна и от двата крема, възнамерявам да си ги взема в голям размер.


В бокса има също:
  • Пингвинче за бяна от Биодерма. Много е сладко!
  • Три лигавничета за закуска, обяд и вечеря. Не мисля че ще има майка, която да откаже още един лигавник…
  • Отстъпка за покупка на торта от памперси от bebeshkoshtastie.blogspot.com. Отстъпката е 10% и още 10% при покупка на втора торта. Тортите много ми харесаха, има много оригинални. Ще се възползвам при следващото ми гостуване при бебче.

Снимките:










Като цяло интересна кутия според мен. Както казах в началото, ще си използвам продуктите по предназначение, нищо че не съм бебе. Надявам се скоро от Пинкс да пуснат и други лимитирани кутии!

А вие какво мислите (особено майките)? Харесва ли ви?



1 comment:

  1. ехаа, много е хубава селекцията! Благодаря, че сподели.

    ReplyDelete

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff