May 15, 2014

Glossybox Април 2014

1 comment:
 

Здравейте момичета,
След като изпробвах английското издание на Бирчбокс, реших да се насоча към Глосибокс. Беше ми интересно коя кутия ще ми хареса повече ако тръгна да поръчвам занапред. След известно чакане кутията да пристигне, ето че дойде при мен. Нямах търпение да я сравня както с конкуренцията, така и с бокса на Пинкс. Все си повтаряме че сме много зле в България, исках да видя дали има истина в това що се отнася до кутиите с козметика.



Ето и съдържанието, моите коментари по-надолу:


  • Четка за червило L312, EMITE MAKE UP – четката ми се стори добро качество, косъмът й е гладък и не се скубе. За цената си обаче (17 паунда, приблизително 40 лева) очаквах повече и като изработка и като резултати.
  • Загряващо масажно олио 10мл, MONU Spaтова е една непозната за мен марка, явно доминираща английския пазар. Очаквах, съдейки по името на продукта, той да бъде мазен, но се изненадах много приятно – не е никак мазно, кожата след това е видимо хидратирана и по-мека. Единствената ми може би забележка е прекалено силната миризма на джинджифил.
  • Beat the blues хайлайтър 12 мл, MeMeMe Cosmeticsтози хайлайтър е мултифункционален, може да се използва както за скулите, така и за устните а защо даже не и за очите. Първоначално се стреснах от светло розовия цвят, който си мислех че няма как да отива на моята кожа, но се оказа че бъркам – при нанасяне на скулите придава много лек и приятен свеж розов оттенък на кожата. Иначе казано, прави ме доста по-лъчезарна. Хареса ми много и ще си го използвам цялото лято.
  • Сух шампоан 100мл, TRESemméотново марка, която не съм чувала. Размерът на продукта е удобен да се използва както у дома, така и на път. Обещанието е да съживява косата и едновременно с това да й предаде обем. Като жена с мазен скалп на косата, не съм никак фен на сухите шампоани, за това го изпробвах много набързо и резултатите бяха като при другите сухи шампоани, а именно не особено голям обем и бели частици по тъмната ми коса.
  • Слънцезащитно мляко за лице SPF 50+ 10 gr, SunSense UK – обещанието на млякото е защита от слънчевите лъчи в комбинация с лек блясък. До тук добре, но в момента, в който отворих тубичката, голямо количество излезе навън. Да не говорим че не може да се затвори по никакъв начин. А отблясъци не можах да видя – кремът е много странен оранжев цвят, който при нанасяне на кожата става безцветен. Най-разочароващият продукт от този бокс. 


Ето и снимките: 










Моят коментар за кутията е че очаквах повече! Може би защото бях останала доволна от Бирчбокс и ми се искаше да стане същото и с Глоси. Факт е, че вътре имаше само по-голям размер продукти, което ми допадна много, но пък от друга страна бяха по-малко на брой и част от тях няма изобщо да използвам. А що се отнася до сравнението с Пинкс – предпочитам Пинкс, които ми дават възможност да изпробвам по-малки, но за сметка повече неща, което според мен е идеята на такива кутии, да позволят на клиента да тестват различни продукти и да решат кои да закупят.

А вие какво мислите? Бихте ли си поръчали? 

1 comment:

  1. Много благодаря а това ревю. Все още не мога да се насиля да изпробвам чужди марки кутии, виждат ми се скъпи. Ако поръчваш в бъдеще, ще се радвам да споделиш за колко време пристига.

    ReplyDelete

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff