Feb 20, 2014

Pinks Beauty box Февруари 2014

No comments:
 
Здравейте момичета, 

Дойде време и аз да споделя моята кутия от Пинкс за Февруари месец, наречен тематично "Любовни истории".






Моята кутия съдържаше:



  • Каталог от Ла Рош-Позе (la Roche-Posay) с 6 мострички вътре (това е каталогът, който позволява при покупка на един от продуктите да получите комплект за чувствителна кожа - коментар за него ето тук).
  • Revive Snails Extract крем за лице* - така коментираният напоследък крем за лице с пречистен екстракт от охлюви. Първоначално си мислех да не го пробвам, заради охлювите, но след като прочетох няколко положителни коментара, се престраших. Струваше си! Няколко изненади за този продукт: 
    • Български е! 
    • В процеса на производство не са пострадали охлювите!
    • Изненадващо добри резултати! Кожата е видимо подхранена, подмладена и нежна. За хора със смесена кожа като моята може би е по-добър за нощен крем.
  • AboPharma AboGerit - определено за мен изненадата на тази кутия. Съдържа витамини А и Е. Ако след приема му се разхубавя изневиделица, ще споделя! 
  • La Roche Posay - Hydreane BB крем. Това беше единственият разкрит продукт за тази кутия. На мен ми се падна по-тъмния "medium" цвят, който идеално пасва на кожата ми. Ще си го запазя задължително за лятото.
  • Poetica Body Butter - все още не съм го пробвала, но възнамерявам. Предишните продукти на марката много ми харесаха. 
  • Wet'n'Wild Mega Eyes - Mauve MagicWet'n'Wild Mega Eyes - Mauve Magic - падна ми се много приятен перлено-шоколадов нюанс. Става както за ошушване, така и за основен цвят. Идеален за лятото.
  • Macadamia deep repair маска - страхотен продукт! Не че съм се съмнявала след маслото, което пробвах. Едната маска ми стигна за цялата коса (в предвид че имам значителна грива), което много ми допадна. Косата ми беше видимо по-хидратирана и бляскава. 
  • Иии не на последно място - огледалце! Много ми хареса идеята на Пинкс да ни зарадват с малко аксесоарче. Коя жена няма нужда от един малък и леко ненужен предмет повече за чантата си? 
На вас допадна ли ви кутията на Пинкс през Февруари? 


* за закупуването на продукт от марката, Пинкс предоставиха с кутията и код (PINKS REVIVE 03) за 10% при поръчка от сайта на производителя.

No comments:

Post a Comment

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff