Feb 28, 2014

Основа за сенки на NYX

No comments:
 
Здравейте момичета,

От съвсем скоро от "Златна рибка" внасят козметиката на NYX в България. Първо видях, че има онлайн магазин и бях готова да си поръчам, а когато разбрах че в техния магазин се продава на място, бързо се намерих там.


Тази американска марка предлага голям набор от декоративната козметика. Аз бях решила да си взема основа за сенки. Ползвала съм основи за сенки на голям брой производители и исках да изпробвам тази на NYX.


Ето я и нея - ESB01:





Марката предлага 3 нюанса на основата за постигане на различни резултати - бял матов, бял перлен и бежов матов. Този, който аз взех е белият перлен.

Текстурата е като на много плътен крем и е много покривна. Човек би очаквал, че ще бъде мазна, а тя не е, което е много приятна изненада за мен. Все пак, момичетата със склонност на омазняване на кожата трябва да внимават да не прекаляват с този продукт. 


Сенките, нанесени над тази основа, придобиват особена вид бляскавост. Не бих казала, че стават по-перлени. Издържат цял ден (12 часа непрекъснато носене), което за мен е добър индикатор за качество. 







No comments:

Post a Comment

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff